Reklamace a stížnosti
Řešení stížností, reklamací, mimosoudního řešení:
Stížnost na pojišťovacího a investičního zprostředkovatele lze podat na adresu sídla společnosti písemně nebo emailem na isa.sro@volny.cz nebo na adresu sídla příslušné pojišťovny nebo na adresu České národní banky jakožto dohledového orgánu, tím není dotčeno právo obrátit se na příslušný soud a postupovat podle občanského soudního řádu.
V případě mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajícího se činnosti Společnosti v roli pojišťovacího zprostředkovatele při distribuci životního pojištění a činnosti zprostředkovatele při distribuci doplňkového penzijního spoření je věcně příslušný Finanční arbitr (www.finarbitr.cz). V případech, kdy se jedná o zprostředkování neživotního pojištění, je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu (Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven, https://www.ombudsmancap.cz/reseni-sporu/informace-o-adr).